Monday, December 7, 2009

Modem Moderator



Pada tanggal 7.12.09 , modem kesayangan moderator talah kembali ke alam barzah dimana modem moderator telah mengalami kemalangan - total lost , dan tidak dapat diselamatkan lagi.
Kemalangan tersebut telah berlaku waktu malaysia pada jam 8.30 malam bilamana sahabat moderatot telah melawat moderator dan secara tidak sengaja berlaku perlanggaran kaki sahabat moderator yang sebesar tapak kaki gajah terus menghentam modem moderator tanpa belas kasihan . Hancur luluh hati moderator apabila tidak dapat memasuki dunia tanpa sempadan buat sementara waktu bagi menghubungi sahabat-sahabat moderator.
Apa yang menyedihkan bilamana modem tersebuit telah berkhidmat dengan moderator lebih kurang 1 tahun tetapi ajal telah menemui modem tersebut terlalu awal. Apa yang boleh moderator lakukan adalah mungkin cuba membawa ke kedai ketuk body kereta untuk melihat samada ianya boleh di kembalikan balik nyawa modem tersebut.
Laporan polis telah dibuat dan akan difailkan di mahkamah sedikit masa lagi , tuntutan insuran tetap dilakukan kepada pesalah yang melanggar modem tersebut dan kiranya tidak dibayar sepenuhnya maka pesalah tersebut akan dibawa ke muka pengadilan.
Buat semetara waktu , moderator terpaksa menggunakan internet di pejabat pendakwaraya untuk menghubungi sahabat-sahabat dan rakan-rakan sid70.
Wassalam
Moderator

No comments:

Post a Comment

Gambar kenangan Group SID70

Gambar kenangan Group SID70