Saturday, November 28, 2009

Makan-Makan rumah Prof Aziah di Pasir Mas





Pada 28/11/09 , satu perjumpaan santai telah diadakan di kampung pauh rumah ibunda kepada prof aziah dimana kehadiran dari fok2 tino iaitu saudari intan sribani ( I.S ) , Haida ( B.A ) , Khazana , Noraini Derasid ( N.D ) disertai juga saudara Awie , moderator dan juga suami kepada khazana dan yang paling ramai adalah cucu-cucu tok tua.
Hidangan makanan memang menyelerakan bilamana prof telah menyediakan juadah sup tulang lembu , sambal lada , kuih muih dan juga pencuci mulut atau dalam bahasa inggeris dipanggil dessert. Diakhir perjumpaan prof telah mengeluarkan sebiji kek aidiladha bertemakan salam kepada warga sid70 dimana kek tersebut teramatlah sedap hingga moderator menjilat pinggan plastik dan sudu bilamana kek tersbut didatangkan khas dari Kota Bharu Darulnaim.
Moderator apabila makan macam kenyang tak kenyang sebenarnya. Saudara Yazee tidak dapat menghadirkan diri oleh kerana dok sibuk dengan tok tua yang baru mengorbankan lembu seekor pada hari ini. Gambar moderator tidak dapat diupload oleh kerana atas sebab-sebab keselamatan dan rasanya tidak sesuai kerana jamuan pada rumah ibunda prof pada hari ini dikuasai atau dimonopoli oleh fok2 tino.





No comments:

Post a Comment

Gambar kenangan Group SID70

Gambar kenangan Group SID70