Saturday, November 28, 2009

Sambutan Aidiladha SID70



















Pada tanggal 29/11/09 bertempat di Sekolah Dato Hamid 2 Pasir Mas , majlis ramah mesra aidiladha telah berjaya untuk kali kedua dimana kehadiran dari rakan-rakan dan sahabat SID70 telah berjaya mengumpulkan beberapa rakan-rakan lama . Ini adalah kerana usaha yang telah dilakukan oleh ahli-ahli dalam menghubungi rakan-rakan lama untuk turut serta dalam majlis yang dianjurkan ini.

Majlis ramah mesra pada hari ini telah dirancang dengan begitu rapi dimana rakan-rakan SID70 dapat bersua kembali dan merapatkan lagi hubungan silaturahim. Sekalung terima kasih kepada Timbalan Pengerusi SID70 iaitu saudara Yazee kerana sudi menaja majlis makan pada kali ini. Diharap semoga majlis ini akan dikekalkan setiap tahun bagi mengeratkan lagi persaudaraaan sesama ahli SID70 ini. Marilah kita meningkatkan lagi ukhwah persaudaraan sesama kita untuk kebaikan pada masa hadapan.
Harapan saya semoga sambutan Aidilfitri untuk tahun 2010 akan dihadiri lebih ramai lagi sahabat-sahabat SID70 dimana kita akan cuba mengumpulkan seramai yang boleh untuk diabdikan kenanagan sepanjang tahun.
Moderator.























































































































No comments:

Post a Comment

Gambar kenangan Group SID70

Gambar kenangan Group SID70